لحظه به لحظه با نقل و انتقالات

لحظه به لحظه با نقل و انتقالات
چهارشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۷، ۰۳:۵۷ ب.ظ

تمام اروپا به دنبال اوست؛ مائورو ایکاردی


تمام اروپا به دنبال اوست؛ مائورو ایکاردی

کاپیتان نرآتزوری بار دیگر با یک گل حساس، نشان داد که چه ارزشی برای این تیم دارد و همین توجه طرفداران دیگر تیم ها را جلب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از گلزنی  مائورو ایکاردی مهاجم اینتر در بازی این تیم مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا هواداران چلسی با ایجاد کمپینی از رومن آبراموویچ می‌خواهند او را به چلسی انتقاد داده و به اسمتفورد بریج بیاورد. بعد از آنکه بارسا در بازی مقابل اینتر درواز‌ه‌ی تیم ایتالیایی را باز کرد ایکاردی تنها چهار دقیقه بعد بازی را به تساوی کشاند. حالا هواداران چلسی به دلیل تاثیر مخربی که کسب یک امتیاز اینتر با گل ایکاردی روی شانس تاتنهام برای صعود داشته، شیفته‌ی این مهاجم آرژانتینی شده‌اند. 

شاگردان پوچتینو که دو بازی اول خود در رقابتهای امسال چمپیونزلیگ را در مقابل اینتر و بارسا شکست خورده‌اند با پیروزی مقابل آیندهوون 4 امتیازی شده و دررتبه‌ی سوم جدول گروه‌شان قرارگرفته‌اند. ایکاردی در ماه سپتامبر در استادیوم سن سیرو گل تساوی‌بخش تیمش را مقابل تاتنهام به ثمر رساند تا اینتر در نهایت در آخرین لحظات  موفق شد شاگردان پوچتینو را شکست دهد. 
 
ایکاردی پاس گل برتری‌بخش اینتر در مقابل تاتنهام را هم داد و تا کنون از سه بازی تیمش در فصل جاری چمپیونزلیگ سه گل برای اینتر به ثمر رسانده است. ایکاردی 25ساله در فصل جاری سری آ هم نمایش‌های درخشانی داشته و در هشت بازی‌ای که تا کنون با پیراهن اینتر به میدان رفته شش گل به ثمر رسانده و 2 پاس گل داده است. یکی از مهمترین گلهای این فصل ایکاردی گلی بود که در دربی میلان به ای‌سی میلان زد تا اینتر موفق شود در این دربی بزرگ بر حریف خود پیروز شود. 

 

 

 

با اینکه آلوارو موراتا مهاجم چلسی هم در فصل جدید نمایش‌های خوبی داشته و از جمله چند روز پیش در جریان پیروزی 3-1 آبی‌های لندن مقابل کریستال پالاس دو گل برای شاگردان ساری به ثمر رساند ولی او در همین بازی یک فرصت بی‌نظیر برای هت‌تریک کردن را از دست داد. به هر حال با توجه به درخواست‌های پرشمار هواداران چلسی از آبراموویچ برای به چلسی آوردن ایکاردی به نظر می‌رسد هواداران آبی‌پوشان لندن، حضور موراتا در نوک حمله‌ی تیم‌شان را برای موفقیت‌های بزرگ در فصل جاری کافی نمی‌دانند. 

موراتا که از تابستان گذشته از باشگاه رئال مادرید به چلسی پیوسته تا کنون نتوانسته آنطور که هواداران چلسی انتظار داشتند برای تیم‌شان گلزنی کند و بسیاری از هواداران این تیم معتقدند تعداد گلهای موراتا با پیراهن چلسی باید به مراتب بیشتر از آمار کنونی او می‌بوده. از سوی دیگر هواداران چلسی هنوز موراتا را با دیه‌گو کاستا مهاجم سابق‌شان که موراتا جایگزین او شده مقایسه کرده و معتقدند موراتا هنوز نتوانسته جای خالی کاستا را پر کند. 

کاستا به عقیده‌ی هواداران چلسی برای مدافعین حریف تهدید خطرناک‌تری بوده و به همین خاطر آنها به دنبال گزینه‌ای هستند که شکل و شمایل بازی‌اش شبیه کاستا باشد. گلهای ایکاردی مقابل تاتنهام و بارسلونا برای هواداران چلسی کافی بوده تا او را مهاجمی باهوش‌تر و خطرناک‌تر از موراتا بدانند و از مسئولین باشگاه بخواهند برای پر کردن جای خالی کاستا، ایکاردی آرژانتینی را به لندن بیاورند.

 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۶
مصطفی کمالی

نظرات  (۱)

۱۶ آبان ۹۷ ، ۱۶:۲۱ فاطمه سادات داوری
خیلی ممنون که سایت من رو دنبال کردید سایت شما با افتخار دنبال شد باتشکر

پاسخ:
با تشکر فراوان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی