لحظه به لحظه با نقل و انتقالات

لحظه به لحظه با نقل و انتقالات
چهارشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۷، ۰۳:۵۲ ب.ظ

جام قهرمانی آسیایی به تهران رسید



جام قهرمانی آسیایی به تهران رسید

روز گذشته گروهی از ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا به تهران سفر کردند تا ضمن بازدید از ورزشگاه آزادی جام قهرمانی را بعد از مدت‌ها به تهران آورده باشند.

به گزارش “ورزش سه”، درست ۲ روز مانده به آغاز مهم‌ترین مسابقه باشگاهی در قاره کهن، تکاپوها برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقه بیشتر شده و مراحل آماده سازی استادیوم آزادی با سرعت بالاتری پیش می‌رود.

ناظران کنفدرانسیون فوتبال آسیا از یک ماه قبل ایرادات زیادی به بهترین ورزشگاه ایران وارد کردند و برگزاری فینال در این ورزشگاه‌ را منوط به برطرف شدن مشکلات دانستند. در همین راستا با همت مسئولان ذی ربط ابتدا مشکلات تاسیساتی و سپس سالن کنفرانس، میکسدزون، رختکن و.... مورد تعمیر قرار گرفت. اما قسمت VIP ورزشگاه آزادی آخرین قسمتی است که مورد بازسازی قرار می‌گیرد. در این تعمیر علاوه بر اینکه صندلی‌های بهتری جایگزین صندلی‌های قبلی شد، از تعداد آن نیز کاسته شد و در عوض سکوی اهدای قهرمانی در قسمت بالایی VIP و نزدیک به جایگاه VVIP درست شده است تا با اهدای جام به سبک لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آزادی رو به رو باشیم. گویا جام قهرمانی ابتدا روی سکوی تعبیه شده قرار خواهد گرفت و تیم قهرمان با رفتن به این منطقه جام خود را از دست شیخ سلمان، رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت خواهد کرد و دیگر سکوی قهرمانی در زمین مسابقه ایجاد نخواهد شد.

 

 

در همین رابطه صبح روز گذشته تعدادی از ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا به تهران سفر کردند تا علاوه بر بازدید از ورزشگاه آزادی و هماهنگی نهایی امور مربوط به برگزاری فینال، جام قهرمانی جدید مسابقات را برای اولین بار به ایران آورده و از آن رونمایی کنند. هم‌چنین قرار است شیخ سلمان در ساعات ابتدایی صبح روز شنبه به تهران سفر کرده تا علاوه بر تماشای بازی نهایی لیگ قهرمانان آسیا، ریاست کنگره سالیانه AFC که هر سال بعد فینال برگزار می‌شود را بر عهده گیرد.

 

مسابقه دو‌ تیم پرسپولیس تهران و کاشیما آنتلرز ژاپن روز شنبه از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۶
مصطفی کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی