لحظه به لحظه با نقل و انتقالات

لحظه به لحظه با نقل و انتقالات


کی‌روش اسفندماه روی نیمکت تیم ملی کلمبیا

نشریه مارکا مدعی شد بعد از پایان جام ملت های آسیا، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی کلمبیا خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، در هفته های اخیر اخبار و شایعات زیادی در مورد احتمال جدایی کارلوس کی روش، سرمربی پرتغالی و باتجربه ایران در پایان جام ملت های آسیا و حضور او روی نیمکت تیم ملی کلمبیا منتشر شده است.

 

حالا نشریه اسپانیایی مارکا ساعتی قبل اذعان داشت علیرغم اخباری که در مورد احتمال حضور لوئیس فیلیپه اسکولاری برزیلی و توافق وی با کلمبیا برای در دست گرفتن هدایت تیم ملی این کشور منتشر شده، فدراسیون فوتبال کلمبیا در حال توافق با کارلوس کی روش برای انتصاب به عنوان سرمربی جدید این کشور است.

 

 

حتی مارکا مدعی شد در دو دیدار دوستانه تیم ملی کلمبیا در ماه مارس نیز کارلوس کی روش روی نیمکت این تیم قرار خواهد گرفت و چنین ادعایی موید آن است که توافق سرمربی پرتغالی و 65 ساله با فدراسیون فوتبال کلمبیا نهایی است.

 

این شایعات در حالی منتشر می شود که کارلوس کی روش در حال حاضر درگیر رقابت های جام ملت های آسیاست و تیم ملی ایران بعد از برتری مقتدرانه در اولین بازی خود برابر یمن، به زودی و برای مسجل کردن صعود خود به مصاف ویتنام خواهد رفت و کی روش می خواهد برای اولین بار طی چهار دهه اخیر، تیم ملی ایران را به مقام قهرمانی جام ملت های آسیا برساند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۱
مصطفی کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی