لحظه به لحظه با نقل و انتقالات

لحظه به لحظه با نقل و انتقالات

شنبه موعود فرا رسید؛ آغاز عصر جدید با استراماچونی؟

سرمربی استقلال تا ساعات آینده باید تکلیف خود با استقلال را مشخص کند.

به گزارش "ورزش سه"، فرصت باشگاه استقلال به استراماچونی برای پاسخ دادن به این باشگاه روز شنبه به پایان می رسد و آبی ها تا ساعاتی دیگر باید سرمربی جدید خود را معرفی کنند.


مدیران استقلال که هفته گذشته در ترکیه با این سرمربی جوان مذاکره کرده بودند، اعلام کردند که او تا روز شنبه یازده خردادماه جواب نهایی خود را اعلام خواهد کرد تا تکلیف آبی ها با این گزینه ایتالیایی برای سال آینده مشخص شود.


مدیرعامل استقلال روز پنجشنبه در جلسه هیات مدیره تایید نهایی را از اعضا دریافت کرده و به نظر می رسد موضوع انعقاد قرارداد با استراماچونی در گام های نهایی به سر می برد و استقلالی ها به زودی آغاز عصر جدید با یک سرمربی جوان را رسما اعلام خواهند کرد.


طی روز های گذشته شایعات زیادی درباره اختلافات داخلی استقلالی ها در موضوع استراماچونی شنیده می شد اما بعد از جلسه هیات مدیره این اختلافات به حداقل رسید تا حضور این مربی جوان بیش از پیش قطعی شود.

جلسه 4 ساعته در استانبول

پایان مذاکره استقلال با استراماچونی - رسمی 

پس از 4 ساعت جلسه ، باشگاه استقلال اولین خبر رسمی خود را درباره سرمربی احتمالی فصل آینده منتشر کرد . 

به گزارش ورزش سه ، سایت رسمی استقلال در این خبر ، از گفت و گوی 4 ساعته میان آندره آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی و مدیران باشگاه خبر داده است:"در این نشست ابتدا مدیرعامل باشگاه استقلال توضیحاتی درباره جایگاه باشگاه در قاره آسیا، هواداران میلیونی‌اش و امکانات و محدودیت‌ها ارائه داد. در نقطه مقابل هم استراماچونی با صحبت‌های مفصلی که مطرح کرد، نشان داد شناخت دقیقی از تیم استقلال دارد و جزئیات فنی جالبی را درباره بازیکنان عنوان کرد."


در پایان خبری که سایت باشگاه منتشر کرده ، چنین آمده که نتیجه نهایی این مذاکره روز شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ از طریق رسانه رسمی باشگاه استقلال منتشر خواهد شد.


این به آن معناست که استقلال در روز پایانی فصل فوتبال (فینال لیگ قهرمانان) 2018-19 تکلیف خود را با این گزینه جذاب روشن خواهد کرد. این به آن معناست که طرفین شرایط مالی و کاری را مطرح کرده و احتمالا سرمربی ایتالیایی برای تصمیم نهایی از مدیران استقلال 72 ساعت وقت طلب کرده است . 


هواداران استقلال که به حضور سرمربی سابق اینتر در تیم شان امیدوارند تا پایان این زمان گوش به گمانه زنی ها خواهند سپرد. بنابرشنیده ها پس از استراماچونی ، دوکیچ صرب گزینه ایست که باشگاه استقلال درصورت عدم توافق با استراماچونی سراغ او خواهد رفت ؛ اما شاید هم کار مذاکره تمام شده و این سرمربی ایتالیایی حضور در تیم پرافتخار ایران را پذیرفته باشد.تیمی که حالا بسیار بیش از گذشته تشنه ایده های تازه و موفقیت است .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی